3 תשובות
אני מרגישה שזה יהיה ב2 בלילה
משום מה יש לי תחושה שהלילה יהיה שקט והם ימשיכו מחר בלילה כשנהיה לא מוכנים סתם תחושה אבל כאילו
אין לי מושג אני מקווה שיהיה שקט
כל דבר קטן מזכיר לי אזעקה וזה כבר מתחיל להפחיד אותי
כל דבר קטן מזכיר לי אזעקה וזה כבר מתחיל להפחיד אותי
באותו הנושא: