6 תשובות
אוי נו שלא יעשו שטויות. די איזה פחד לצאת לרחובות :(
שואל השאלה:
כן איבדו את האנושיות. הם רק מקדמים את השנאת אחים שיש פה
כן איבדו את האנושיות. הם רק מקדמים את השנאת אחים שיש פה
יותר מדי. אני באמת בלחץ לצאת מהבית כבר. הזוי.
שואל השאלה:
כמה נערים פירסמו שהם עושים הפגנה ואמרו לבוא עם סכינים, משהו נגד הערבים, זה מזעזע.
אני יודעת שדיווחו על זה, אבל עדיין לא עושים עם זה כלום
כמה נערים פירסמו שהם עושים הפגנה ואמרו לבוא עם סכינים, משהו נגד הערבים, זה מזעזע.
אני יודעת שדיווחו על זה, אבל עדיין לא עושים עם זה כלום
מה
איזה הפגנה??
איזה הפגנה??
אנונימית
שמעתי על זה בקטנה אבל לא ראיתי פרטים. מה מתכננים בדיוק? והעירייה לא מודעת לפי מה שאני יודעת
באותו הנושא: