8 תשובות
אני בדיחה אחי?
אתה בא אליי בלי תמונה בלי פרופיל
ולא זוכר את ההמשך
אני בטוחה שהפרצוף של הפרופיל שלך יותר יפה ממך
כאילו באמת אני לא מבין את זה
שתוק יא קנאי
או שתסנני והוא יפסיק
זה היה המשך לתגובה הראשונה למתקשים מבינינו
כן צודק אני בדיחה אחי
אתה בא לי ממשתמש בדוי בלי תמונה בלי פרופיל
הוהו יש לי טובים-
יא שמןן נולדת (מספר גבוה כלשהו יענו קילו)
לטיפת חלב הלכת לתנובה
כמה זמן אתה ישן? כל החורףף
^אין קשר אבל זה קטילות טובות. אין!
אני לא יפה?
אתה מתבייש לשים תמונה כי אתה מכוער אחי