4 תשובות
אדם הוא אדם הוא אדם הוא אדם
כולנו נמות בסוף
עדיף להיות מאוחדים מאשר להיות בנפרד
למרות שכולנו נמות בסוף
עדיף להיות מאוחדים מאשר להיות בנפרד
למרות שכולנו נמות בסוף
אנונימי
valar morghulis. מי שלא הבין בעיה שלו.
אף אחד לא מושלם(:
באותו הנושא: