7 תשובות
אני לא גיימר אבל כן משחק הרבה משחקי וידאו.
אני אוהב לדבר על המשחקים שאני משחק ועל כמה המוזיקה שלהם טובה ועל המסר שלהם וכאלה
אני אוהב לדבר על המשחקים שאני משחק ועל כמה המוזיקה שלהם טובה ועל המסר שלהם וכאלה
הייסטים
ואם אתה משחק באקס בוקס השם שלי זה king g או שתעביר לי את השם שלך באקס בוקס (רק אם אין בעיה שתעזור לי בסט אפ אחרון)
שואל השאלה:
אני לא משחק חח מנסה להתחבר עם מישהו שכן :)
אני לא משחק חח מנסה להתחבר עם מישהו שכן :)
אנונימי
וואלה אתה יכול ליקנות במייקרוסופט סטור gta v אם גיפט קארד אפשר לקנות רידים קארד של עד 200 שקל זה עולה 220 שקל ואז תוכל לקנות gta v
שואל השאלה:
כן ברור, הבנתי כל מילה במשפט הרגע :)
כן ברור, הבנתי כל מילה במשפט הרגע :)
אנונימי
בקיצור אתה יכול לקנות גיפט קארד עם כסף דיגיטלי כדי לקנות את המשחק
באותו הנושא: