3 תשובות
זה בריא ומזין.
זה לא משמין אבל זה לא מספיק לארוחת צהריים את צריכה לשלב פחמימה וחלבון את צריכה בשר...
זייתים ואבוקדו אני לא סגורה.. אבל חוץ מזה לא:)
באותו הנושא: