4 תשובות
כן עם אקסית שלי לא נםגשתי אף פעם והיינו ביחד חצי שנה
יש לי שלא נפגשתי אף פעם
יש אחת...
יש ךי חברים מהאינטרנט שלא נפגשתי איתם נקודה