4 תשובות
כן עם אקסית שלי לא נםגשתי אף פעם והיינו ביחד חצי שנה
יש לי שלא נפגשתי אף פעם
יש אחת...
יש ךי חברים מהאינטרנט שלא נפגשתי איתם נקודה
באותו הנושא: