15 תשובות
שתביני, בחטיבה ובתיכון הציונים הולכים אחרת
ביסודי נורא קל לקבל 100, אבל בחטיבה ובתיכון המבחנים יותר קשים ו89 זה המון!!
ביסודי נורא קל לקבל 100, אבל בחטיבה ובתיכון המבחנים יותר קשים ו89 זה המון!!
באלי לדפוק תראש בקיר
89 זה אחלה ציון, אין ממה לפחד, זה לא ישפיע על כלום.
אנונימי
*מוציא ציון 66 ובוכה מרוב אושר*
תלוי איזה הקבצה את
אם זה הקבצה א זה ממש טוב
אני בהקבצה א קיבלתי 100
אם זה הקבצה א זה ממש טוב
אני בהקבצה א קיבלתי 100
אנונימית
כנב יחל? אני ב5 וקיבלתי 100 אבל רק כי אני דוברת אנגלית
אני איתך כל שנה קודמת אני קיבלתי ציונים של מצוינות יתרה הממוצע בתעודות שלי בשתי המחציות היו 98 ו100 והשנה את יודעת מה קרה אני מקבל פה 70 60 80 אני אף פעם לא הייתי מאוכזב מעצמי כל כך באמת אני רוצה להצטרף לשאלה ולשאול אתכם מה אני יכול לעשות אני מרגיש שבא לי להתאבד התעודה שלי תיהיה ממוצע 75
אנונימי
השנה הזאת לא קלה לאף אחד, כנראה שזה השפיע עליך
אתה יכול לקחת את עצמך בידיים ולהתחיל לשנות, לבקש עזרה ממורים ולעשות עוד מועדים ולשאול את המורים איך אפשר להשתפר
אשמח לעזור לך!
אתה יכול לקחת את עצמך בידיים ולהתחיל לשנות, לבקש עזרה ממורים ולעשות עוד מועדים ולשאול את המורים איך אפשר להשתפר
אשמח לעזור לך!
תחשבי חיובית
זה יותר מ88
זה יותר מ88
זה לא משנה, אני הייתי מבקש מהמורה מבחן חוזר אם הייתי רוצה לשפר ציון ולפעמים הוא הסכים
תנסה להתייעץ עם המורים ויראו שאתה רציני ויעזרו לך
תנסה להתייעץ עם המורים ויראו שאתה רציני ויעזרו לך
זה לא משפיע לרעה לתיכון, אין לך מה לדאוג או לבכות
אצלנו כן לפי המנהלת והמורה והיינו בשוק כי זה כנראה הפעם הראשונה שהבית ספר מעז לעשות את זה בכלל ח ר א ו ת
אנונימי
אחותי 89 זה *ממש גבוה* תירגעי
קודם כל ארגיע ואגיד שהציונים בכיתה ט' כמעט ולא משפיעים בתיכון, אם בכלל
הציון שקיבלת נחשב גבוה מאוד, זה נקודה אחת מ־90! זה מאוד גבוה.
כל הכבוד!
הציון שקיבלת נחשב גבוה מאוד, זה נקודה אחת מ־90! זה מאוד גבוה.
כל הכבוד!
אני לא יכול עוד מועדים בגלל שאני בכיתה ח
אנונימי
באותו הנושא: