5 תשובות
דברים באים, דברים הולכים, אין טעם להתעסק בעבר.
זה בגלל שכל פעם יש טרגדיה חדשה...
עם כמה שזה עצוב לפעמיים.. אין מה לעשות.
זה כתוב בגמרא: אף כך ישראל צרות אחרונות משכחות את הראשונות (מסכת ברכות דף יג)
הבעיה שאנחנו שוכחים כמה טוב יכול להיות לנו במדינה במקום להיות ממוקדים ולהילחם בערבים אנחנו עושים מלחמת אזרחים נגד דתיים ומדברים אליהם לרעה
אנונימי