8 תשובות
יואו סטיבס זה גאוני
תתחתן איתי
אנונימית
גם אותי זה מעניין
ששונאים אותנו מה הם חןשבים
אנונימי
ההןרים שלהם ברגעים אלה מחנכים אותם שאנחנו האויבים וצריך להשמיד אותנו
אני חושבת שהם גם רוצים שלום..
הם חיים תחת שילטון שלא מאפשר להם לחיות בביטחון ובחופשיות, לא נראלי הם רוצים את זה
^ זה אם דיברת על ילדים בעזה

אם את מדברת על ערבים בישראל, יש ךי הרבה חברים ערבים ואני יכולה להגיד שהם רוצים שלום והם פשוט ילדים רגילים לגמרי..
כן גם אותי
אם יש להם סטיפס זה יקרא סטיבס
אנונימי
לדעתי רןבם מושפעים מהדעות של ההורים שלהם- מן הסתם.