8 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה לא מלחיץ מה ללבוש כל יום ?
אנונימית
תתלבשי איך שנוח לך וטוב לך:)
נ.ב
את הגשת בקשה מהעירייה וקיבלת מכתב שהתקבלת?
איך זה הלך?
אני גם ממש רוצה לעבור..
גם אני עוברת שנה הבאה לבית ספר בלי תלבושת. ויהיה בסדרר.
את עוברת במקרה לאחד בתל אביב?
אנונימית
את יכולה לחפש את החוקי לבוש בבית ספר הזה באינטרנט, זה מה שאני עשיתי
שואל השאלה:
לא אני עוברת בקריות
אנונימית
שואל השאלה:
אמ זה בית ספר פרטי לא צריך רישום מהעיר כי אני משלמת מהכסף האישי שלי כמעט 20 אלף (לי אישית עשו הנחה בגלל שהיא מכירה את המשפחה)
אנונימית
לאנקורי?
אנונימית
שואל השאלה:
גימנסיה
אנונימית