10 תשובות
כן
כן סוג של
nony chat?
כן אבל ממש לא מומלץ
כן
הגיוני להרגיש חיבה והתחברות לאופי, אבל ממש אל תתאהבי בו ואהבה וחלומות
איך שהוא מתנהג במציאות/הבעות/ריחות זה מאוד מאוד חשוב! ואת לא באמת יודעת איך זה!
איך שהוא מתנהג במציאות/הבעות/ריחות זה מאוד מאוד חשוב! ואת לא באמת יודעת איך זה!
אנונימית
שואל השאלה:
לא זה לא אנונימי אני יודעת מה השם שלו ומאיפה הוא ומה הוא עושה בחיים...הכרנו פה לפני שנתיים והיינו בנתק של שנה כי שכחנו אחד מהשני ודיברנו המון לפני זה...עכשיו לפני כמה ימים חזרנו לדבר ואני פשוט מרגישה שהוא מבין אותי והכל כלכך פשוט איתו למרות שאני עד היום לא יודעת איך הוא נראה כי לא יודעת למה הוא לא שולח לי תמונה שלו וזה אף פעם לא באמת הציק לי רק יש סקרנות כי הוא תיאר לי את עצמו
לא זה לא אנונימי אני יודעת מה השם שלו ומאיפה הוא ומה הוא עושה בחיים...הכרנו פה לפני שנתיים והיינו בנתק של שנה כי שכחנו אחד מהשני ודיברנו המון לפני זה...עכשיו לפני כמה ימים חזרנו לדבר ואני פשוט מרגישה שהוא מבין אותי והכל כלכך פשוט איתו למרות שאני עד היום לא יודעת איך הוא נראה כי לא יודעת למה הוא לא שולח לי תמונה שלו וזה אף פעם לא באמת הציק לי רק יש סקרנות כי הוא תיאר לי את עצמו
אנונימית
אה אז אם כבר ישלכם היכרות זה יותר הגיוני
אנונימית
נשמע כאילו תיארת שאת מתכתבת איתו פעם ראשונה
אנונימית
שואל השאלה:
לא זה לא פעם ראשונה אנחנו מכירים תקופה יחסית ארוכה פשוט היה נתק
לא זה לא פעם ראשונה אנחנו מכירים תקופה יחסית ארוכה פשוט היה נתק
אנונימית
באותו הנושא: