10 תשובות
כן אבל מה את רוצה שיהיה כתוב בהסבר נ.ב אני בת
Op0
יש לי כמה סרטונים שמסבירים את המצב ואת יכולה להעזר בזה
אולי זה יעזור לך
https://vm.tiktok.com/zsjfrshxv/

https://vm.tiktok.com/zsjfrpxyw/

https://vm.tiktok.com/zsjfrwxqg/

https://vm.tiktok.com/zsjfrho4f/

https://vm.tiktok.com/zsjfrpn12/
שואל השאלה:
תודההה!!
אנונימית
בכיףף
אם את צריכה עוד בואי לפרטי, יש לי מלא
יש שם טבח המוני על בסיס יומיומי הם מנצלים את המומנטום שקוראים לנו רוצחי ילדים כדיי שנתקוף חזרה *לא יודעת אם זה באמת קורה* ואז יוכלו להציג את כל הילדים שהם הורגים בעצם, ולהגיד שזה אנחנו ואוי ואבוי רוצחים שאנחנו .
מה שנקרא אומנים בלהשתמש בתקשורת ולעשות איתה מה שבא להם ולהציג אותנו כמפלצות אדם.
יש לי רק באינסטגרם אז אם זה עוזר את.ה יכול.ה לשלוח לי הודעה בפרטי
תכתבי בגוגל טרנסלייט בעברית ןתעתיקי את מה שיוצא לך באמגלית
Op0
שואל השאלה:
אןקיי תודה אשמח שתשלחו לי סרטונים אני משכנעת מעריצות מושפעות של גיגי ובלהה חדיד
אנונימית