8 תשובות
זה עניין של תהליך של שינוי צורת המחשבה שרק אתה יכול להשפיע על זה.
זה בעיני גברי ונחמד אבל לא בקיצוניות- כשאתה לא יכול להתוודאות לעצמך שאתה מאוהב.
תראה...
אין כאן חלש/חזק...
גבר שמאוהב זה לא קשור לחזק/חלש/גברי...
כנל גבר שבוכה(לא בכיין, אלא במצבים קשים, כשרע, בוכה...) זה גם לא קשור לגברי או לא גברי...
זה פשוט קטגוריה אחרת של... רגשות.
ורגשות יש לכולם.
האם צריך להראות אותם לכולם? לא.
האם צריך להיות מודעים למה שמרגישים? כן.
האם צריך לדעת להודות *לעצמך* במה שאתה מרגיש? כן.

תעכל את זה עם עצמך...
אין בזה שום דבר רע/לא גברי, זה אחד הדברים שמושכים ודיי חמודים❤
שואל השאלה:
תודה לך, תשובה מקסימה
אנונימי
בסופו של דבר לא תוכל לשמור לנצח רגשות, אין שום בושה להראות רגש, כולנו אנושיים, זה לגמרי בסדר גם אם לימדו אותך שגבר לא אמור לבכות , להפך זה אפילו יפה ואנושי. תעשה מה שטוב לך. אהבה היא חלק מכוח של היקום, ללא אהבה אפילו לא היית בחיים.
בכיף.
תרגיש חופשי לפנות אלי בפרטי לגבי זה❤
לפחות אתה מודע , תנסה קצת בכל פעם להתקדם איתה , אתה יכול אפילו להגיד לה ולבקש שלא תגיד עד שאתם מתקדמים
אתה מרגיש חסום? אז ההפך הפעם נסה לשחרר את הכל ותראה מה זה להיות משוחרר
מה זה משנה שאתה גברי וחזק אבל אתה כלוא
אם אתה מרגיש חסר מנוח היא מזיזה לך שם משהו בלב, תפעל עכשיו ולא מאוחר
אנונימית
גם אני כמוך ואני אפילו לא גבר, אבל גם אותי לימדו להסתיר רגש ואני מתקשה עם זה עכשיו
אנונימית
אני חושבת שאם אתה מאוהב, אז אתה פשוט צריך להגיד לה את זה בלי לפחד לא משנה באיזה דרך (ווצאפ, טלפון, פנים מול פנים, לא משנה מה). מאיפה אתה יודע, אולי גם היא מרגישה משהו כלפיך. אם לא תנסה אף פעם לא תדע.
ובן כמה אתה אם אפשר לשאול?
אנונימית
?
אנונימית