12 תשובות
היו ולא נתנו לישון
לילה שקט...
חבל שלא ישנתי
חבל שלא ישנתי
היו לי 5 אזעקות בלילה ושתיים עכשיו.. ואני ממש רוצה לישון אוף
שואל השאלה:
מקווה שהכל יהיה בסדר :)
מקווה שהכל יהיה בסדר :)
לילה שקט למזלי :)
אני ממש מצטערת בשביל אנשים שצריכים לסבול מלא אזעקות במהלך הלילה...
אני ממש מצטערת בשביל אנשים שצריכים לסבול מלא אזעקות במהלך הלילה...
אני עכשיו בצפון אז שקט יחסית
אנשים עם אזעקות שמרו על עצמכם 3>
אנשים עם אזעקות שמרו על עצמכם 3>
היה שקט
חגיגה כל הלילה
אני באילת :)
לי כל חצי שעה היה אזעקה
היה גהינום
בידיוק הייתה לי אחת
היה גהינום
בידיוק הייתה לי אחת
כשאמין
אנונימית
היה שקט סופסוף
באותו הנושא: