9 תשובות
לא
אנונימי
לא.
לא . אם הם ממשיכים להפציץ אותנו למה שאנחנו נפסיק
ממש לא
לא.
ממש לא
שואל השאלה:
אשמח אם תנמקו אני מנסה לשכנע חברה למה לא
אשמח אם תנמקו אני מנסה לשכנע חברה למה לא
אנונימית
לא, הם מפציצים אותנו ועכשיו יש הרוג גם
אני רוצה שצהל יפוצצו להם את הצורה. מה גם שאם נעשה הפסקת אש החמאס לא יעמדו בזה וישלחו עדיין אזעקות
אני רוצה שצהל יפוצצו להם את הצורה. מה גם שאם נעשה הפסקת אש החמאס לא יעמדו בזה וישלחו עדיין אזעקות
אנונימית
לא כי לחמאס יהיה יותר זמן להתחזק וגם מניסיונות קודמים ממבצעים קודמים החמאס הפרו את ההפסקת אש ו"נפלט" להם טיל עלינו
אנחנו כרגע בעמדה חזקה והורסים להם מבנים חשובים אסור להפסיק
אנחנו כרגע בעמדה חזקה והורסים להם מבנים חשובים אסור להפסיק
באותו הנושא: