7 תשובות
לדעתי לא
חחח כן בסה"כ :)..
אבל זה משתנה אצל כל אחד כמובן
המאכל האהוב עלי, אז כן.
תנסי
אני מאודד אוהבת סושי, עניין של טעם
לאא
כן מאודד, אבל זה עניין של טעם.
ואם אתה מזמין דרך וולט (יש שם הרבה מסעדות של סושי),
אז ראיתי שזה קוד הנחה שווה להזמנה הראשונה משם, הקוד: rotem28 ואז ההזמנה תצא לך הרבה יותר זול.
אנונימי