4 תשובות
הכל בסדר , אם יש ממד ללכת לממד
אם אין יש מקלט כנראה , הולכים למקלט
אין מקלט ,הולכים לחדר מדרגות
אם אין יש מקלט כנראה , הולכים למקלט
אין מקלט ,הולכים לחדר מדרגות
אם יש את יודעת מה לעשות?
אם כן, אל תלחצי!!
הכל יהיה טוב, תשמרי על ההנחיות ואת תיהיי בסדרר❤
אם כן, אל תלחצי!!
הכל יהיה טוב, תשמרי על ההנחיות ואת תיהיי בסדרר❤
הכל בסדר,תשארי רגועה וחזקה.
במקרה ויש אזעקה תכנסי לממד
במקרה ויש אזעקה תכנסי לממד
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם!❤ בסוף לא היו אזעקות וההורים שלי חזרו הביתה❤ כולכם ממש נחמדים תודה רבה
תודה רבה לכולם!❤ בסוף לא היו אזעקות וההורים שלי חזרו הביתה❤ כולכם ממש נחמדים תודה רבה
אנונימית
באותו הנושא: