תשובה אחת
במצבים של פעילות גופנית, תאי הגוף עושים הרבה נשימה תאית כדי לייצר אנרגיה, אחד התוצרים של הנשימה התאית הוא חום שיוצא מהגוף בעזרת זרימת דם מוגברת לעור והרחבת כלי הדם בעור.