5 תשובות
תתלונן בשירות לקוחות
שואל השאלה:
בא לי לקבל אספקה חינם לכל החיים
בא לי לקבל אספקה חינם לכל החיים
אנונימית
אעאעאעאעאעאא כן תתלונני זה בושה וחרפה כל ביסקוויט זה ברכה
מהההה בושה וחרפה תטבע את האמ אמא שלהם אתה יכול להקריס להם את החברה חחחחחח
אני מתה נראלי שכן
באותו הנושא: