7 תשובות
זה לא אתר היכרות.

בטח שלא , יש מלא אפשרויות אחרות יותר טובות להכיר חברים.
לא לגיטימי אבל אפשרי
כן יצא לי להכיר כמה מפה אבל תכלס לא ממש.

זה לא מקום שבו יש את האנשים הכי יציביים, ותכלס אין לך למה להכיר בנאדם מסובך ולנסות להוציא מזה משהו
חדמש לא
הרוב יגידו שלא
אבל יוצאים מכאן זוגות
לדעתי כן
לא אבל זה הגיוני שיקרה