6 תשובות
בתור אחד שגר בצפון, המצב יכול להתדרדר גם בצפון
כן,בסטיפס?^^
בכל מקרה,,אין באיזור חיפה והקריות למשל
חחח יש לחמאס דברים יותר מעניינים לעשות תאמין לי אנונימי
שואל השאלה:
למחוק??^
לא להגיד!! האויב מאזין!!
אנונימי
^^כן חיים שלי, בסטיפס
בואי לא נתמם ובואי נתעורר
ערבים לא חסר פה ואת לא יכולה לדעת מי הם ומה הם
אנונימי