6 תשובות
בתור אחד שגר בצפון, המצב יכול להתדרדר גם בצפון
כן,בסטיפס?^^
בכל מקרה,,אין באיזור חיפה והקריות למשל
בכל מקרה,,אין באיזור חיפה והקריות למשל
חחח יש לחמאס דברים יותר מעניינים לעשות תאמין לי אנונימי
שואל השאלה:
למחוק??^
למחוק??^
לא להגיד!! האויב מאזין!!
אנונימי
^^כן חיים שלי, בסטיפס
בואי לא נתמם ובואי נתעורר
ערבים לא חסר פה ואת לא יכולה לדעת מי הם ומה הם
בואי לא נתמם ובואי נתעורר
ערבים לא חסר פה ואת לא יכולה לדעת מי הם ומה הם
אנונימי