התחברות הרשמה

מה שלומינו מרכזניקים??? איך החיים בינתיים?

אני פה עם המשפחה וה6 חתולים הבאנו חטיפים עושים יום גיבוש ממש
16 במאי 2021, 00:28
חייםמצב רוחכתיבהמוות    
3 תשובות
בושה כולם פה בחדר מדרגות תנו לישון
D
Dead like Fred
האמת שאני לא מרגישה כל כך שינוי כי החדר שלי הוא ממד
אז אני ממשיכה לראות ברוקלין 99 בכיף שלי
.
.xo
יא תביאי לי חתול אחד
ח
חתול שחור.
באותו הנושא:
שלום, אני לא אוהב את החיים שלי
מה שלומכם? איך עובר עליכם היום בינתיים?
איך רושמים באנגלית " מוזיקה שלי , כל החיים שלי " תודה לעונים ושבת שלום!
הי לכולם מה שלומכם איך עד עכשיו החיים?
איך החיים שלכם בינתיים?
מה שלומכם? איך החיים כרגע?
מה שלומכם? איך החיים?
מה שלומך? איך החיים?
מה אתם מעדיפים שלום עולמי או ריבים עם מדינות לכול החיים????
אני שביעיסטית עם שמחת חיים בינתיים כמה זמן אתם אומרים שזה ימשך?
מה אתם עושים אם מישהו מחייך ואומר לכם שלום ואתם לא באמת רוצים לחייך