6 תשובות
תלחצי f3 ובצד ימין זה יכתוב לך
זה סתם זין מציק
הם כמו עכברושים
לא מורידים הרבה hp אבל
זה סילבר פיש, הם מתחבאים בתוך בלוקים ואז כשאת שוברת את הבלוקים הם יתחילו לתקוף אותך, בדרך כלל הם בגובה די נמוך והם במילא לא מורידים הרבה hp אבל הם סתם מעצבנים
סילבר פיש
יש גם כאלו בחדר שמביא אותך לאנד
בעיקר מעצבנים
אויי איך איזה יצורי גועל נפש איךך
איך הם מזדמנים בכלל? מה גורם להם להזדמן?
אתה כנראה מתח להר או קרוב לסרונגהולד