3 תשובות
בטח שכן לי לא היה חברים בכלל עד סוף כיתה ט
כן
תקווי שתהיה לך כיתה שמתאימה לך או תמצאי חסרים מחוץ לכיתה
תמיד מוצאים חברים במקומות הכי לא צפויים
כן