4 תשובות
זה איזור סחוסי עבה, לכן הניקוב אכן יהיה מורגש, אך כאב הוא אינדיבידואלי. לי אישית כאב 3/10.
אבל תקחי בחשבון שיש לקונץ' תהליך החלמה ארוך של מינימום חצי שנה, זה עגיל עם אחריות.
החירור לי אישית לא כאב
ההחלמה מורכבת
לא כואב בכלל. עגיל מ ה מ ם וחשוב לדאוג לו טוב :)
החירור עצמו לא כזה כואב אבל יש בחלמה ובימים הראשונים הוא קצת כואב.. אבל עם תטפלי בו טוב הוא פחות יכאב
עגיל מושלם, מהיותר יפים לדעתי לכי על זה
בהצלחה