9 תשובות
^ יכול להיות שיש לה שם זיהום
ותנסי אחרי מקלחת שהאזור עוד לח ורטוב (גג גג גג 5 דקות אחרי המקלחת) לעשות עם מקל אוזניים
אם יןצא לך שחור וירוק ומגעיל כזה נראלי עדיף שתלכי לרופא..
אם לא יוצא לך בכלל ועדיין נשאר שחור אז גם לכי לרופא
שואל השאלה:
ניסיתי לא יצא
אולי עם אלכוהול
אנונימית
לט נראלי עדיף להכניס חשם אלכוהול
לכי חרופא
תקשיבי תקחי צמר גפן ותשמשי באלכוהול רפואי או מי מלח מה שהשתמשת בו בשביל לחטות את האוזניים
ותנסי כזה ממש "להיכנס" לחור של האוזן לא יודעת איך להסביר אבל לרוב זה מתנקה
^זה בסדר להכניס אלכוהול (כמובן לא בירה או משהו הכוונה היא אלכוהול רפואי)
משתמשים באלכוהול רפואי גם כשרק עושים את העגיל לבערך שבועיים בשביל לחטא את האזור

כנראה פשוט יש לך זיהום קטן, תנסי להשתמש באלכוהול
מקלות אוזניים
אנונימית
זה פקק באוזן
את כנראה גם שומעת פחות טוב
רופא אף אוזן גרון יכול לשאוב את זה
אנונימית
באוזן לא הגיוני לכלוך שחור זה אמור להיות צהוב כתום
אנונימית
אהה סליחהה חשבתי החור של העגילל
לכי לרופא סליחהה על הבלבולל