2 תשובות
נקודה.
נקודה.
משתמשים בזה בעיקר בסוף עובדה או כשמישהו עצבני כדי לתת סוף ויכוח וכו.
או מחזור.
לא חושב שאני צריך להסביר לך :)
משתמשים בזה בעיקר בסוף עובדה או כשמישהו עצבני כדי לתת סוף ויכוח וכו.
או מחזור.
לא חושב שאני צריך להסביר לך :)
באותו הנושא: