4 תשובות
אנחנו באמצע לדעתי
לצערי, לא חושבת
J0y
ככה נראית עזה
אז נראה לי שכן
אנונימי
אני חושבת דווקא כן, כי חמאס אמרו ששלשום זה היו רקטות כ" אות ניצחון" אז כן הם די הפסיקו