6 תשובות
כן, תיצרי קשר עם נאמן
אנונימי
כן, מבקשים בצור קשר
את יכולה לפנות למערכת אולי. את יכולה פשוט לא להתחבר.
לא
אבל את יכולה לנסות לפנות למערכת האתר ב'צור קשר' עם סיבה ואם הם יראו לנכון, הם ימחקו
אבל את יכולה לנסות לפנות למערכת האתר ב'צור קשר' עם סיבה ואם הם יראו לנכון, הם ימחקו
שואל השאלה:
איזה נגיד סיבות מוצדקות יש לזה?
איזה נגיד סיבות מוצדקות יש לזה?
ניתן למחוק את המשתמש על ידי שליחת בקשה למערכת דרך צור קשר ועדיף עם סיבה מוצדקת והגיונית אך לא חובה, ואז המערכת תמחק לך את המשתמש.
באותו הנושא: