11 תשובות
כי זה משחרר
תחושת שחרור
כי זה כיף
כי זה משחרר אבל זה לא החירבון שכיף זה הזמן איכות עם עצמך
אני שונאת את זה
נקודת הג'י של הגברים נמצאת בפי הטבעת
כי אחרת זה תקוע וזה לא נוח וזה מציק
הקלה
משחרר ברמות על חלל
אנונימית
וואו זה מזכיר לי חרבון טוב שהיה לי אני פשוט ישבתי על האסלה שעה ובסוף הרגשתי כמו שאנדרו הרגיש כשהוא הוליד את התינוק קקי ואני הרגשתי כזה אהההה אבל אהההה משוחרר כזה של מתתי והגעתי לגן עדן
הקלה ותחושת שחרור.
באותו הנושא: