5 תשובות
הם מתים בגלל שהחמאסניקים שצהל חיסל מתחבאים בביניים , מנהרות דירות , אז כל מי שנמצא באותו המקום פשוט מת
אירגוני הטרור בכוונה מתחבאים מאחורי האזרחים שלהם כי הם יודעים שיהיה לנו קשה לירות בחפים מפשע לכן הם מנצלים את זה ומשם הם מוכרים את ה"סיפורים" לכול העולם
שואל השאלה:
זה מה שאני ידעתי, רק שבניגוד לאויב אני מוודאת את מה שאני יודעת ולא מפיצה שקרים
תודה לכם
מקווה לימים טובים יותר
זה מה שאני ידעתי, רק שבניגוד לאויב אני מוודאת את מה שאני יודעת ולא מפיצה שקרים
תודה לכם
מקווה לימים טובים יותר
מקווה גם
באותו הנושא: