התחברות
הרשמה
אני רוצה להמשיך לשנתיים בשירות הלאומי, בקושי עשיתי בגלל הקורונה את השנה הראשונה
זה אפשרי לבקש גם אם החלטתי בהתחלה לעשות רק שנה אחת? זה היה לפני הקורונה
17 במאי 2021, 21:53
שירות לאומי
קורונה
ישראל
התנדבות
זכויות
תשובה אחת
בטח אני גם המשכתי בסוף שנתיים במקום שנה. תדברי על זה עם הרכזת היא תעזור לך בזה
.
..Nevermind
באותו הנושא:
למה לי להמשיך בשירות לאומי שאני יכול להגשים את עצמי ? ( אבל אם אני יעשה שירות לאומי יסתכלו עליי אחרת בראיון עבודה )
אני ממש לא נהנית בשירות לאומי, אפילו די סובלת. עוד מעט אני אסיים שנה ראשונה, כדי להמשיך לשנה שניה אפילו שרע לי?
היי שאלות לגבי שירות לאומי אני יכולה לעבוד בזמן השירות? אני מחוייבת לשנתיים, מה קורה אם אני לא רוצה להמשיך שנה שניה?
נניח ובמהלך השירות הלאומי אני לא רוצה להמשיך יש לי זכות לצאת מזה בכל שלב??
עם עשיתי שנת שירות אחת בעמותה אני יכולה להחליף עמותה ולהמשיך את השנה השנייה ?
כדאי לעשות שנה שירות או שנתיים? בשירות הלאומי?
אני עומד בפניי שני אופציות, להמשיך ללמוד לתעודת הנדסאי י'ג ו-י'ד או לעשות שנת שירות מה אתם אומרים?
לא באלי לחזור לשירות ולהמשיך בשירות כבר (שנה שנייה עכשיו) לא יודעת מרגיש לי שמיציתי כזה ורק התחלנו את השנה . מה לעשות?
משטרה כחולה - אם אני משרתת שנתיים שירות חובה אוכל להמשיך לעבוד במשטרה באזרחות?
אני רוצה לפרוש מהבית ספר ולא להמשיך כבר שנה הבאה
אפשר להמשיך להיות במשטרה הרגילה אחרי שסיימתי את השירות במשטרה הצבאית?