14 תשובות
אכן שקט מדי זה מלחיץ
וואלה שלוש חח
לא היה אזעקה בשום מקום כבר 3 שעות קצת מלחיץ
לא ידוע...
חמודים,סוףסוף נתנו לנו לישון
כי חמאס חוטפים עכשיו הרבה פיצוצים מצהל אז נראה לי הם קצת נרגעו אבל אל דאגה אין לי ספק שהם ימשיכו עוד מעט להפציץ שוב
שואל השאלה:
כן אבל בבאר שבע תמיד יש בשעות האלו
מלחיץ
אנונימית
דווקא השקט הוא שמלחיץ.
טוב שככה אני מקווה שישאר ככה אבל אני מקווה שאין הפתעה לא נעימה שתבוא םתאום
שניה אני ילך לשאול את נסראללה
כנל לתל אביב שעוד חמאס איים להעיף טילים עלינו
אל תפתחי פה, גם ככה יש מעלינו מטוסים עכשיו ולפני איזה חצי שעה היה בום מוזר. למרות שמסכימה קשה השקט הזה, זה שקט מפחיד
תביאי אותו אלי אני יוציא ממנו מידע שהוא לא האמין שיזכור הנסראלאלא הזה
שואל השאלה:
אלו מטוסים של חיל האוויר, אני גם שמעתי אותם
אנונימית