5 תשובות
האמת דרך האפליקציה פשוט לעשות מלא שאלות ומבחנים
לא להתקע על התמרורים כי זה לא כלכך חשוב ויהיו אולי 3 שאלות על תמרורים בתיאוריה.
לעשות מלא תיאוריות דמו במחשב או באפליקציה בטלפון...וזהו
לעשות מלא תיאוריות דמו במחשב או באפליקציה בטלפון...וזהו
אח שלי לומד לתאוריה שלו עם חוברת תרגול
ללמוד באפליקצית נוהג ופשוט לחרוש על מבחנים, אפילו לא לתרגל פשוט לחרוש על מבחנים ולאט לאט פשוט קולטים את השאלות ויגיע למצב שתזכרי שאלות כבר בעל פה ובתכלס זה שאלות הגיון אין יותר מידי מה להסתבך. ולקח לי חודש להוציא רישיון אבל זה תלוי מבן אדם לבן אדם.. והכי חשוב להבין שגם אם בתיאוריה לא תביני את החומר אז הכל בסדר, אני הסתבכתי עם חוקי תנועה ולא הבנתי כלום ואז כשעליתי לכביש זה נהיה הרבה יותר ברור והיה לי יותר קל ללמוד אז גם אם לא תביני הכל בסדר.
תיקני ספר בסטימצקי שנקרא "קלתיאו" הוא ממש דק אל תיבהלי, תוך שבוע וחצי סיימתי אותו ואז רק למדתי עוד כמה ימים מהאפליקציה והשילוב הזה ממש הציל אותי ועברתי תיאוריה ראשונה עם טעות אחת
באותו הנושא: