3 תשובות
אתה האח הגדול אתה צריך להיות הבוגר
אנונימי
וואי זה פאקינג כזה מעצבן אני עברתי את זה גם אין כל כך מה לעשות
תגיד לאמא שלך שאם זה ממשיך זה יגיע למקומות לא נעימים. תשתף אותה בתחושות שלך ואת אחותך תחנך אם היא מרביצה תראה לה שאתה יותר גדול ושאתה כביכול שולט בה ולא היא בך הבנת? (נשמע כחול אבל תפסיקו להיות כאלה מסריחים)