9 תשובות
נו ברור גם אניככה
כן לגמרי!
נו כן זה הטעם שלך
ברור שעדיף וזה בכלל לא מוזר, גם אני ככה
כןכן גם אני ככה
זה נורמלי, כל אחת ומה שהיא אוהבת, זה שחברות שלך לא מסכימות אם זה לא אומר שאת היחידה בעולם שאוהבת את זה.
אל תספרי דעות כאלה כל אחת/ד והאישיות שלו/ה
אל תספרי דעות כאלה כל אחת/ד והאישיות שלו/ה
למה שיגידו שזה מוזר מ-
אני ככה ומלא אומרות לי שהן אוהבות את זה אז אני מניח שזה נורמלי
אני לפעמים לא מבין שאלות כאלו, באמת שלא. כאילו, את מצפה שנגיד: "לא, את צריכה לאהוב בנים מניפולטיביים ושקרנים שישחקו בך כאילו את איזו בובה וינצלו אותך"? את מעדיפה שנגיד לך: "נשים צריכות לאהוב גבר אלים ואגרסיבי שיגרום להן להיות נשים מוכות"? ממש לא.
כן, זה בסדר שהטעם שלך זה בנים חמודים, מכבדים ורגישים. אין בזה שום בעיה. והאמת? בעיניי, זה דווקא היה מוזר אם זה לא היה טעם שלך. כאילו, מי לא ירצה שבן הזוג שלו יכיל אותו ויכבד אותו? אני חושב שדווקא לא לרצות את זה - את הדרישה המאוד בסיסית הזאת בבן זוג - זה מוזר בעייני, כי זה פחות שגרתי. לרוב הבנות יש טעם דומה לשלך בבנים, כך שזה נורמלי לגמרי.
כן, זה בסדר שהטעם שלך זה בנים חמודים, מכבדים ורגישים. אין בזה שום בעיה. והאמת? בעיניי, זה דווקא היה מוזר אם זה לא היה טעם שלך. כאילו, מי לא ירצה שבן הזוג שלו יכיל אותו ויכבד אותו? אני חושב שדווקא לא לרצות את זה - את הדרישה המאוד בסיסית הזאת בבן זוג - זה מוזר בעייני, כי זה פחות שגרתי. לרוב הבנות יש טעם דומה לשלך בבנים, כך שזה נורמלי לגמרי.