6 תשובות
אל תדברי איתו תמצאי מישהו רוצה לדבר איתך ותעיפי את "החבר" הזה שלך
אולי הוא פשוט לא בקטע...
שואל השאלה:
אנחנו שנה ומשהו
איך אפשר לא להיות בקטע כבר...
לא מתנהגים ככה למישהו אחרי תקופה כזאת
אנונימית
אל תשחקי משחקי אגו ותראי לו 'שלא אכפת לך', זה רק יפגע בך יותר.

קחי אותה לשיחה, כמו שני אנשים בוגרים > ופשוט שתפי אותו במצב ותשאלי אותו אם הכל תקין...
תסבירי לו שאת רואה את האהבה שלכם כמשהו חד צדדי שנעשה באופן יזום רק על ידך.
צפרדע ממנו את מלכה מדהימה והוא סתם אפס תמצאי מישהו שיעריך אותך כי את מלכה
למצוא אחד שאוהב אותך בחזרה