9 תשובות
לא רציתי ידיד גיי בכלל
אנונימית
הםרצוף שלי שאני מבין שבעצם אני הידיד הגיי בחבורה ושמתי לב לזה רק עכשיו
לי יש ידיד גיי ואני לא חושבת שזה אמור להיות אישיו, למה אתה גיי? אתה לא חייב לענות סתם מהתעניינות
כן יש לי
^^^ poal הרגת אותי מצחוק
ידיד גיי בתור חבר*
הוא עדיין בן אתה יודע..
וגם הייתי מתה לחברים בכללי לא אכפת לי מהנטיות המיניות שלו
.
^^^
מסכים איתך