2 תשובות
החלקה זה מהמם אבל זה הורס את השיער לא ממליצה מניסיון
חחח תחשבי תמיד גם שאת עושה את ההחלקה כמה היה לך קשה עם השיער הקודם ותעשי מלא תמונות שיהיה לך למזכרת
אנונימית