3 תשובות
לצאת מאזור הנוחות ולשלוח.
נותן לך חובה לשלוח לחברה מחר על להיפגש.
שואל השאלה:
אני לא מסוגלת
אנונימית
זה לא אמור להביך אותך אם זו חברה ממש טובה שלך יכול להיות שזה מביך לפעמיים אבל תעשי את זה חיים רק פעם אחת אהובה