4 תשובות
למה לא לנצל את זה קשה אבל שווה קטן עליך וזה גם ממש כיף!
פשוט תלך אל תחשוב יותר מידי שם יש אווירה שעולם עושים וזה זה נותן מוטיבציה אם אתה צריך עזרה תכתוב לי בפרטי
תקשיב אין לך כוח ללכת לך לחדר כושר ותעלה על הליכון
דבר ראשון זה כיף
לי עוזר חבר שמדרבן אותי להגיע לחדכ ואז אני עושה אימון זה כיף לע