5 תשובות
טוב למי שאוהב
אין שום רע לאכול גלידה בחורף, אפשר גם להכין אייס קפה
אין שום רע לאכול גלידה בחורף, אפשר גם להכין אייס קפה
לא בריא עדיף רק בקיץ אחרי הצהריים
אין משמעות לטמפרטורה בחוץ. לצרוך במידה ולהעדיף עם אחוז שומן נמוך
אם את אוכלת גלידה ביתית - מעולה.
בחוץ - לא טוב.
בבית, כשחם - לבריאות.
בבית, כשחם - לבריאות.
באותו הנושא: