5 תשובות
בחוץ - לא טוב.
בבית, כשחם - לבריאות.
לא בריא עדיף רק בקיץ אחרי הצהריים
אין משמעות לטמפרטורה בחוץ. לצרוך במידה ולהעדיף עם אחוז שומן נמוך
טוב למי שאוהב
אין שום רע לאכול גלידה בחורף, אפשר גם להכין אייס קפה
אם את אוכלת גלידה ביתית - מעולה.