4 תשובות
כן קוראים לזה emoji
כן ואם האייפון לא פרוץ זה עולה כסף
אבל אם הוא פרוץ זה בחינם.
תכתבי סמיילים באפ סטור ותמצאי
מקלדת אמוג'י.. תחפשי מקלדת סמיילים את כבר. תמצאי את זה...
זה מקלדת אמוג׳י ואם יש לך אייפון 4s אז לא צריך להוריד זה נמצא במקלדות... כמו שבוחרים מקלדת עברית ואנגלית יש גם מקלדת אמוג׳י. זה נמצא בהגדרות.