58 תשובות
כן אחי אתה לא גולם ישך רגשות
כמה לייקים חיים שלי אתם תודה תודה אני אוהב אתכם במקסימום
כמה לייקים חיים שלי אתם תודה תודה אני אוהב אתכם במקסימום
חח גם אני בפעם הראשונה. מאז ראיתי עוד פעמיים זה סרט ענק
זה ממש לא בסדר אתה גבר אסור לך לבכות
זה היה *לא* בסדר אם לא היית בוכה
ברור שכן, זה סרט מרגש.
כן
מי לא?
אוי איזה רגישים וחמודים אתם
ברור, אתה בן אדם אחרי הכל
בסדר גמור
ברור...
זה סרט ממש עצוב הרוב בוכים.
אל תדאג.
זה סרט ממש עצוב הרוב בוכים.
אל תדאג.
לא אתה גבר אסור לך
בטח שזה בסדר דיי כבר!!! אתה בן אדם לא רובוט
בטח שזה בסדר דיי כבר!!! אתה בן אדם לא רובוט
כן זה היה רגע קורע לב
חחח אני רואה אותו מגיל 5 ולא הבנתי את המשמעות כשהייתי קטנה אם הייתי רואה אותו היום בפעם הראשונה כנראה שהייתי בוכה זה בסדר
כולנו בכינו
זה רק אומר שאתה אנושי
מי לא..?
אם אתה בן אז זה רע
אנונימי
ברור שבסדר! גם אני בכיתי
היי, זה בסדר לגמרי לבכות בסרט כזה עצוב...
זה היה לא טוב אם לא היית בוכה כי אני נשברתי בסרט הזה @_@
זה היה לא טוב אם לא היית בוכה כי אני נשברתי בסרט הזה @_@
ברור שזה בסדר, גם אני בכיתי וכמה פעמים
לא, אסור
כן איך אפשר לא לבכות
זה בסדר
בסדר גמור
בנים שבוכים זה סקסי
ברור :)
אחי אני בכיתי מהשיר של סלין דיון אפילו לא ראיתי את הסרט
אנונימי
כע
גם אני בכיתי בסטי
גם אני בכיתי בסטי
ברור שזה בסדר,
גם הייתי מתפלאת אם גברים לא היו בוכים במלך האריות.
גם הייתי מתפלאת אם גברים לא היו בוכים במלך האריות.
^כן המוות של מופאסה ;-;
עזבי בכיתי חוץ מזה גם הלב שלי דפק על מאתיים מרוב מתח וכססתי את כל הציפורניים שלי גם אחרי מקלחת עדיין הייתי לחוצה
כן.
גברים שבוכים זה סקסי ומין הסתם שזה בסדר
אני צפיתי בסרט הזה ולא בכיתי כי אני לא בן אדם שבוכה בסרטים אבל אכן זה היה ממש עצוב וטראגי
אני צפיתי בסרט הזה ולא בכיתי כי אני לא בן אדם שבוכה בסרטים אבל אכן זה היה ממש עצוב וטראגי
בטח שזה בסדר, אני בוכה בכמעט של סרט אפשרי יאי ^_^ והטיטאניק היה סרט באמת קורע לב.
לא ראיתי את הסרט אבל אני משערת שכן
כולם תמיד בוכים בסוף אז זה לא מוזר שגם את בכית
השאלה היא מי לא בכה בסוף
זה סבבה לגמרי.
לכל אחד יש את הנקודה הזו שבה הוא יבכה... מכירה בנים שיבכו מדברים אחרים חלקם מגוחכים יותר וחלקם פחות. אבל זה בסדר גמור ואין סיבה להתבייש מזה...
לכל אחד יש את הנקודה הזו שבה הוא יבכה... מכירה בנים שיבכו מדברים אחרים חלקם מגוחכים יותר וחלקם פחות. אבל זה בסדר גמור ואין סיבה להתבייש מזה...
גמאני בכיתי תן כיףף
גם לנו יש רגשותת
גם לנו יש רגשותת
לא.
נו ברור שזה בסדר אתה בן אדם אני לא מבינה מה הבעיה פה, אתה אמור להיות קר וחסר רגשות לפי הסטריאוטיפ של "גבר"? אסור לך לבכות?
נו ברור שזה בסדר אתה בן אדם אני לא מבינה מה הבעיה פה, אתה אמור להיות קר וחסר רגשות לפי הסטריאוטיפ של "גבר"? אסור לך לבכות?
אנונימית
גם אני בכיתי בסוף זה ממש מרגש
זה לא עצוב היה מלא מקום על
בקרש
בקרש
אחי/אחותי אם היית אומר.ת את ההפך הייתי דואגת כי אין אחד שלא בכה כשגברת רוז אמרה רוז דוסון או מתי שהיא לא פינתה לא מקום והוא קפא
כל עוד היית לבד זה בסדר
זה בסדר גם אם היית בוכה בכללי סתם ככה לכולם מותר לבכות
אני בוכה לפחות פעם ביומיים
אני בוכה לפחות פעם ביומיים
כולם בוכים, הם פשוט לא מודים בזה
מה זאת הסטיגמה הדפוקה הזאת שלגברים אסור לבכות ואם הם בוכים זה מוריד מהגבריות שלהם? להפך. זה מעלה ברמות
אנונימית
^מסכימה איתך אנונימית זה ממש סקסי
^ גבר יכול לבכות. אבל לא מול סרט בנות.
אם גבר בוכה בטיטאניק הוא לא גבר
אם גבר בוכה בטיטאניק הוא לא גבר
אנונימי
גבר יכול לבכות מתי שבאלו
וואי כן, אני בכיתי יום שלם מהסרט הזה
אנונימי^^^
יש לו את הזכות לבכות, זה ממש לא תינוקי או מוריד מהגבריות ועצם זה שהוא גם אומר את זה "היי בכיתי בטיטאניק"' רק מראה כמה לא אכפת לו סטיגמות. זה חשוב להיות עצמך וזה בסדר גמור לבכות מזה. הסרט מרגש ויש לו סוף כלכך עצוב וזה לגיטימי לגמרי לבכות.
זה לא מוריד בכלל וזה לא מוריד מהגבריות שלך עם כבר מעלה.
יש לו את הזכות לבכות, זה ממש לא תינוקי או מוריד מהגבריות ועצם זה שהוא גם אומר את זה "היי בכיתי בטיטאניק"' רק מראה כמה לא אכפת לו סטיגמות. זה חשוב להיות עצמך וזה בסדר גמור לבכות מזה. הסרט מרגש ויש לו סוף כלכך עצוב וזה לגיטימי לגמרי לבכות.
זה לא מוריד בכלל וזה לא מוריד מהגבריות שלך עם כבר מעלה.
לדעתי כל מי שראה את זה בכה
וואו זה היה כל כך עצוב ומרגש אני בכיתי כל כך וואו בחיים שלי לא בכית ככה מסרט
בוא נתחתן?