8 תשובות
אני מקווה שלא זה משחק שאני לא סובל
זה היה לא טרנדי מתישהו?
מה זה קלאש רויאל זה נשמע כמו אפליקציה של אנסים
אנונימי
כן אחי
שואל השאלה:
מה אתה נורמלי
כן אחי כולם בקלאש
ליטרלי כל הכיתה שלי משחקת ואני מרגיש שחזרנו לכיתה ה ואני אוהב את זה
כן חח כנל
אין לך מושג עד כמה צודק אתה ועד כמה טועה אתה באותו הזמן