5 תשובות
שואל השאלה:
:(
:(
אני מקווה שתמצאי אנשים שיבינו אותך. אני יודעת שזה מייאש, אבל בחיים מכירים המון אנשים ואני בטוחה שעוד תכירי חברים אמיתיים.
ואם את רוצה לדבר עם מישהו אני כאן :)
ואם את רוצה לדבר עם מישהו אני כאן :)
שואל השאלה:
תודה:))
תודה:))
החיים מלאים בהרגשה הזאת, את לא תמיד תמלאי את החסר הזה, כדאי לך גם ללמוד להיות יותר בנוח עם עצמך, זה גם יעזור לך להיות בנוח עם אנשים אחרים
מבינה אותך לגמרי אם את רוצה לדבר אני כאן:)
באותו הנושא: