9 תשובות
לא להחמיא
את סתם יוצאת צבועה
תחמיאי פשוט "איזה יפה זה" וכו'
שואל השאלה:
ואם שואלים ''מה דעתך'' ? פשוט להסתכל ולא להגיב?
זה קצת כלבי
אנונימית
מה אתמעדיפה להיות צבועה או כלבה?
תמצאי משהו יפה בבן אדם, משהו שטוב בו
שואל השאלה:
החיים חרא
אנונימית
כן הם חרא
זאת הזדמנות לנסות לחפש בכל זאת את היופי במשהו שנראה מכוער בעינייך
תחפשי משהו אחר שמוצא חן בעינייך העיקר להרים לאותו בן אדם