9 תשובות
לא להחמיא
את סתם יוצאת צבועה
את סתם יוצאת צבועה
תחמיאי פשוט "איזה יפה זה" וכו'
שואל השאלה:
ואם שואלים ''מה דעתך'' ? פשוט להסתכל ולא להגיב?
זה קצת כלבי
ואם שואלים ''מה דעתך'' ? פשוט להסתכל ולא להגיב?
זה קצת כלבי
אנונימית
מה אתמעדיפה להיות צבועה או כלבה?
תמצאי משהו יפה בבן אדם, משהו שטוב בו
שואל השאלה:
החיים חרא
החיים חרא
אנונימית
כן הם חרא
זאת הזדמנות לנסות לחפש בכל זאת את היופי במשהו שנראה מכוער בעינייך
תחפשי משהו אחר שמוצא חן בעינייך העיקר להרים לאותו בן אדם
באותו הנושא: