9 תשובות
מאבדים עניין
כאלה הם
בדרך כלל משעמום
זה לא רק בנים זה גם בנות ולא כולם/כולן ככה
אנשים מאבדים עניין לפעמים
אנשים מאבדים עניין לפעמים
לפעמים זה בכלליות לאו דווקא רק בנים, זה יכול להיות הוא פשוט איבד עניין או לא מתעניין יותר או שכבר אין לו על מה לדבר איתך.
לא רק בנים אבל אתייחס לרגע הרלוונטי שלך.
בדרך כלל הם נעלמים כי הם מאבדים עיניין/רואים שזה תקוע ולא זורם/אין לו נושאי שיחה.
בדרך כלל הם נעלמים כי הם מאבדים עיניין/רואים שזה תקוע ולא זורם/אין לו נושאי שיחה.
זה לא רק בנים..
אני גם לפעמים נעלמת ככה:|
אני גם לפעמים נעלמת ככה:|
אנונימית
גדול חחח, זה בדיוק מה שאני אומר על בנות.
לא פעם יצא לי שהיה שיח כיפי וזרימה ביני לבין בחורה, והיא פשוט נעלמה
חחח פשוט השלמתי עם העובדה שזה העולם, שזה נטו שלה ולא שלי:)
בסוף מוצאים את האנשים שלא עושים את זה, ומרגישים נוח בנוכחות שלהם!
לא פעם יצא לי שהיה שיח כיפי וזרימה ביני לבין בחורה, והיא פשוט נעלמה
חחח פשוט השלמתי עם העובדה שזה העולם, שזה נטו שלה ולא שלי:)
בסוף מוצאים את האנשים שלא עושים את זה, ומרגישים נוח בנוכחות שלהם!
רוצח סדרתי
באותו הנושא: