6 תשובות
רק ביקיני יש לי
יש לי איזה שבע אופס התמכרות קלה אני הולכת בדרכ עם ארבעה מתוכם
זה כאילו חצי שלם חצי ביקיני כזה אני לא יודעת איך להסביר, שחור
תלוי במוד שקמתי איתו בבוקר, לפעמים ביקיני, לפעמים שלם, לפעמים חצי.
אציין לזה שאני בחורה מלאה עם סימני מתיחה והרבה צלקות.
אני לא מרגישה מספיק בנוח בשביל ללכת עם ביקיני אבל אני הולכת עם שורט וטופ
אני לובשת הכל גם שלם גם ביקיני גם מכנס וגופיה תלוי במצב רוח
ביקיני או החלק למעלה ושורט